خرید استارتاپ کانادا

خرید استارتاپ کانادا

خرید استارتاپ کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

برنامه ویزای استارت آپ کانادا، اقامت دائم کانادا را به کارآفرینان مهاجر واجد شرایط ارائه می دهد . به طور رسمی به عنوان کلاس استارت آپ کانادا شناخته می شود. اما تا حد زیادی از آن به عنوان برنامه ویزای استارت آپ (SUV) یاد می شود .

این برنامه کارآفرینان نوآور را هدف قرار می دهد و آنها را با سرمایه گذاران بخش خصوصی در کانادا پیوند می دهد که به ایجاد کسب و کار نوپا کمک می کنند . کاندیداها می توانند در ابتدا با مجوز کار که توسط سرمایه گذار مستقر در کانادا حمایت می شود به کانادا بیایند و پس از راه اندازی کسب و کارشان , و یا خرید استارتاپ واجد شرایط اقامت دائم شوند.

برنامه ویزای استارت آپ کانادا

چه کسی می تواند درخواست ویزای استارت آپ را بدهد؟

برای واجد شرایط بودن برای برنامه ویزای استارت آپ، باید:

  • یک کسب و کار  و ایده واجد شرایط داشته باشید
  • یک نامه حمایت (Letter Of Sopport) از یک سازمان تعیین شده دریافت کنید
  • الزامات زبان را برآورده کنید. (مدرک زبان در حد آیلتس 5)
  • تمکن مالی

خرید یا نخریدن کسب کار، کدام تصمیم بهتر است؟

راه اندازی کسب و کار شخصی اغلب برای بسیاری از کارآفرینان یک رویا است، اما این رویا می تواند بسیار گران و طاقت فرسا باشد. اگر یک ایده تجاری عالی دارید و آماده هستید که زمان و تلاش زیادی را برای ساختن آن از پایه اختصاص دهید، آن را دنبال کنید.

 با این حال، اگر می‌خواهید وارد زمین شوید،  امیدواریم از هر گونه اشتباه و یا تله‌های رایج راه‌اندازی اجتناب کنید، خرید استارتاپ  موجود ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد.

مزایای راه اندازی کسب و کار خود بسیار عالی است! شما آزادی و کنترل کامل بر روی تقریباً همه چیز از طراحی گرفته تا مدیریت کسب و کار خود و اجرای آن بر اساس دیدگاه خود خواهید داشت . به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار نوپا، به قوانین، سابقه یا دارایی‌های هیچ‌کس دیگری ملزم نخواهید شد . اگرچه این فرصت را خواهید داشت که موقعیت و جایگاهی در بازار خود ایجاد کنید .

چالش‌های راه‌اندازی استارتاپ خود در مقابل خرید استارتاپ ممکن است این باشد که سودآور شدن زمان بیشتری طول خواهد کشید، زیرا شما کارها را از ابتدا انجام می‌دهید، به مشکلاتی برخورد می‌کنید، اشتباهات خود را اصلاح می‌کنید و از آنها درس می‌گیرید .

همچنین هیچ تضمینی برای موفقیت کسب و کار وجود ندارد، به خصوص با نرخ بالای شکست برای کسب و کارهای جدید این روزها این بدان معنا نیست که هنگام خرید استارتاپ هیچ خطری وجود ندارد، اما احتمال شکست کمتر است .

خریدن استارتاپ در کانادا

شکست کسب‌وکارها در این روزها منجر به چالش ها  بعدی نیز می‌شود، جایی که بانک‌ها، سرمایه‌گذاران یا وام دهندگان نمی‌خواهند برای سرمایه‌گذاری شما پولی به شما قرض دهند، زیرا شما یک کسب‌وکار جدید هستید و هنوز خود را در بازار ثابت نکرده‌اید.

مزایای خرید استارتاپ موجود یا حق امتیاز با راه اندازی کسب و کار خود بسیار متفاوت است. دلیل اصلی انتخاب کارآفرینان برای خرید استارتاپ موجود، یا حق رای دادن این واقعیت است که قبلاً روی ایجاد برند، توسعه روابط با مشتری و توسعه فرآیند کسب‌وکار، کار انجام شده است. اغلب اوقات، اگر یک استارتاپ موفقیت آمیز باشد، در نهایت بلافاصله پول به دست می آورید، و به دلیل مدل اثبات شده، به دست آوردن منابع مالی و بودجه بسیار آسان تر است .

هر یک از مدل‌ها کسب‌وکار شما، چه در حال راه‌اندازی یک استارتاپ جدید یا خرید استارتاپ هستید، هر دو مزایای منحصر به فرد خود را دارند. اگر اهل رؤیا هستید و می خواهید ببینید چیزی از هیچ می آید، بیزینس خودتان را شروع کنید. اگر شما یک کارآفرین با هدف درآمد، موفقیت تضمین شده هستید، یک استارتاپ یا حق امتیاز بخرید . هر کدام را که بخواهید انتخاب کنید، زمان، تلاش و پول زیادی لازم است .

خرید استارتاپ  مستقل به شما این آزادی را می دهد که قوانین خود را تنظیم کنید. شما چشم انداز شرکت را تعیین می کنید، منابع انسانی را کنترل می کنید و می توانید انتخاب کنید که از کدام تامین کننده می خواهید خرید کنید. در یک تجارت مستقل، تصمیمات بر دوش شماست. فضایی برای خلاقیت و نوآوری وجود دارد، اما در عین حال، انتخاب های شما ممکن است کسب و کار را بی ثبات کند .  

برخی از خریداران به دنبال کسب‌وکارهای شکست خورده هستند، که ممکن است برای فروش باشند، زیرا در روزهای سختی قرار گرفته ‌اند و صاحبان آن‌ها نمی‌توانند آن‌ها را حفظ کنند . این کسب‌وکارها می‌توانند خرید خوبی باشند، اما باید نگاهی طولانی و سخت به دلیل شکست کسب‌وکار بیندازید و اینکه آیا می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید یا خیر . ولی احساس می شود که بسیاری از کسب و کارها را می توان تغییر داد و در برخی موارد یک تغییر ساده در مدیریت مشکلات را حل می کند .

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده میتوان نتیجه گرفت که افراد و متقاضیان برنامه استارتاپ به زعم هدفی که دنبال می کنند می توانند تصمیم بگیرند که یک کسبو کار یا استارتاپ را راه اندازی کنند بهتر است یا  خرید استارتاپ  را که از قبل راه اندازی شده ، به ثبت رسیده  ولی ممکن است دارای مشکلاتی باشد  . در نهایت بعد از ورود به کانادا و راه اندازی کسب و کار یا خرید استارتاپ و واجد شرایط اقامت بودن متقاضی میتواند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام نمایند .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

خرید استارتاپ کانادا خرید استارتاپ کانادا
میانگین امتیاز 0 /5 از 0 کاربر

نویسنده

زهره یعقوبی

زهره یعقوبی

کارشناس مترجمی زبان انگلیسی- دارنده مدرک آیلتس علاقمند به ترجمه متون و روابط بین الملل

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان